Garanții

Lantul de saloane de mobila „Ash” este preocupat de calitatea produselor comercializate si are grija de fiecare Cumparator. Colaborăm cu producătorii de mobilă care oferă o garanție pentru toate produsele de mobilier.

În cazul identificării defectelor la mărfuri, sub rezerva regulilor de funcționare și utilizare a produselor de mobilier, în perioada de garanție, puteți aplica cu o cerere de eliminare a defectului, înlocuirea produsului/piesa corespunzătoare sau a unei alte cerințe în conformitate cu prevederile legislația actuală a Ucrainei. Defectele de fabricație confirmate sunt eliminate gratuit.

Pentru a lua în considerare solicitarea dumneavoastră, vă rugăm să pregătiți un document de decontare, precum și un pașaport tehnic sau alt document care îl înlocuiește, cu o notă privind data vânzării. În cazul confirmării cazului de garanție, vă rugăm să furnizați suplimentar un document de decontare care să confirme cheltuielile dumneavoastră pentru livrarea mărfii pentru a compensa cheltuielile corespunzătoare.

Vă rugăm să acordați atenție cazurilor de posibilă refuzare a serviciului în garanție și anume:

    sfarsitul perioadei de garantie;
    defecte sau defecte ale bunurilor cauzate de Cumpărător sau terți;
    defecte sau defecte ale bunurilor rezultate din neglijență, încălcarea regulilor de funcționare sau utilizare (nerespectarea regimului de temperatură, încărcare excesivă, expunere la lichid, praf, avarii mecanice etc.);
    bunurile sunt deteriorate ca urmare a unor dezastre naturale (fenomene naturale);
    deteriorarea mărfurilor în timpul autoinstalării sau livrării (cu excepția cazurilor de defecte de fabricație existente);
    ambalajul din fabrică sau etichetele/autocolantele și altele asemenea nu au fost reținute.

În plus, vă informăm că reglementarea ușilor la dulapuri, bucătării și deplasarea opritoarelor care s-au mutat în dulapuri nu este un caz de garanție. Garanția nu se aplică fitingurilor (cu excepția defectelor de fabricație constatate la primirea mărfii sau în timpul asamblarii).

Vă rugăm să rețineți că în cazul deteriorării produsului achiziționat, nu este un caz de garanție sau a avut loc după expirarea perioadei de garanție, putem asista în service post-garanție sau post-garanție. La cererea dumneavoastră, vă vom ajuta la organizarea reparației produselor sau a pieselor acestora. În același timp, costurile livrării mărfurilor în două direcții și costul lucrării în sine sunt plătite de Cumpărător.

Daca aveti intrebari cu privire la procedura de obtinere a service-ului in garantie, postgarantie sau postgarantie, va rugam sa contactati angajatii magazinului online folosind mijloacele de contact specificate postate pe site.